Порядок спілкування з клієнтами ТОВ "Метро кеш енд Кері Україна", а саме:
під час прийому дзвінка оператором від водія ТОВ МЕТРО з повагою та зацікавленістю спілкуватись з водіями та ставити питання, які стосуються виключно події, запитувати тільки:
1) Компанію, де працює водій (посаду та стаж роботи не запитувати);
2) Марка/модель/держ.номер;
3) ПІБ водія/заявника;
4) Дата та час події, а також чи з місця події телефонують чи ні;
5) Місце події та короткі обставини події;
6) Наявність інших учасників;
7) Чи викликались компетентні органи для реєстрації події;
8) Пошкодження, що отримав застрахований ТЗ.
Інші питання, включаючи номер договору страхування задавати не потрібно.
Також, якщо внаслідок події пошкоджені тільки скляні деталі автомобілів, інформувати, що виклик поліції – не потрібний, в інших випадках - компетентні органи потрібно викликати.
В кінці розмови потрібно проінформувати, що Врегулювання/збір пакету документів/додаткові питання вирішуються виключно через брокера
"ТВТ-страховий брокер". Не потрібно направляти Клієнту контакти відділу врегулювання збитків.
Також при виконанні необхідних умов - запропонувати допомогу автоадвоката. За необхідності - організувати евакуацію.
Надаємо контактні телефони брокера для використання в роботі (автоматично передавати не потрібно, надавати, якщо водій запитує):
Михайловська Євгенія - тел. 095-323-64-52 (пріоритет)
Рогоза Олександр - тел. 050-258-83-63 (резерв)
Брокер наголошує на тому, що кожний водій ТОВ МЕТРО повинен відчувати підтримку та готовність допомогти, адже ДТП – це перш за все стрес.